Kapcsolódj ki alkotással

Lelke van - élményműhely

Lelke van - élményműhely

2019

2019. december 31. - szegedhangaági

2019 utolsó napja van, lehet, hogy az évtizedé is, nem érzem ezt az utóbbit a saját feladatomnak most kibogozni :)

Visszanézve erre az évre igen változatos a kép. Nagy hullámaim vannak/voltak, nagy magasságok és nagy mélységek váltották egymást. Úgy hiszem, hogy semmi nincsen véletlenül, így a mélységekért és az abban lévő csendért, gyászért is épp oly hálás vagyok, mint a magasságokért és repülésért. 

Tabula rasa-ként íme, álljon itt a még kiegészíthető lista, mit köszönök 2019-nek. :)

  • Titeket, akik kitartottatok, itt voltatok a legmélyebb csendek közepette is és visszaadtátok a hitem, hogy jó, amit kitaláltam, amit csinálok, még ha változik is. 
  • A Maczkó Borászatot, akikkel nagy egymásra találás volt az évben.
  • A barátaimat, és rá kellett jöjjek, hogy hihetetlen hálót adtok ti is, észrevétlenül is, mint a pókfonálon, úgy tartottátok a lelkemet a zuhanástól vissza az év utolsó hónapjaiban. 
  • Hálás vagyok, hogy egy olyan lélektársra találtam, aki - bár fizikailag el kellett engedjem - egy életre szóló szeretetcsomagot és tartalmat adott nekem (hatalmas tanításokkal). Köszönöm, Kinga, legyen neked kacagós, vidám a felhők között! <3 
  • A gyerekeim egészségesek, ennél többet nem is kívánhatnék. Az meg nagyon nagy részt múlik rajtam, hogy boldogok-e, úgyhogy beleadok apait-anyait :) 
  • Hálás vagyok, hogy új kihívások, munkaterületek érkeztek az életembe, így bár a #lelkevan visszavonult, olyan stabil hátteret és minőségi időt tudok a gyerekeimre szánni, amit előtte nem tudtam megtenni. 
  • Köszönöm, hogy megmaradt az életemben a sok nyelven dolgozás, amit imádok! :)
  • Nagyon sokat tanulok, tanulhatok nap, mint nap. 
  • Hihetetlen sok minőségi találkozást kaptam ajándékba, volt, hogy kutyával, volt, hogy emberrel, volt, hogy lélekkel
  • Eljuthattam a tengerhez ismét, kipróbálhattam, milyen egy minőségibb élettérben együtt élni a gyerekekkel. 
  • Megtaláltam fizikailag is a béke szigetét, ahova igyekszem is annyiszor elmenni, amennyiszer csak tudok. Szerencsére csak pár perc biciklivel :)
  • Rengeteg élményt gyűjtöttem (koncertek tömkelege, Dragomán György könyvek begyűjtése, Lackfi és Szabó T. Anna mindennapi írásai, képei - főleg János #jóéjtpuszi gondolatai Jamese adventi albuma és még sorolhatnám éjt nappallá téve). 
  • Segíthettem másoknak úgy, hogy azt néztem, nekik hogyan lenne jó
  • Elkezdtem magamat újra felfedezni, elemzem az érzéseimet, gondolataimat, reakcióimat, egy sokkal erősebb és ön-azonos én felé tartva. 
  • Új barátok csöppentek az életembe, akik tényleg jóban és rosszban is velem vannak (nem tanácsadók, sokkal inkább bátorítók, hogy bízzak magamban és a sejtszintű megérzéseimben)
  • Rengeteget fotózhattam és újra elkezdtem írni
  • Megpillantottam az Istent (lásd Szarajevo)
  • Pontosabban látom magam, mint ezelőtt bármikor

A 2020 elé nézve nincsenek nagy vágyaim, talán csak annyi, hogy a nagy hullámok picit szelidüljenek, de maradjanak, különben nem érzem, hogy az élet csupa kaland és mozgás és változás. 

Merjetek ti is élni és teret engedni a változásnak! 

Ölellek benneteket! 

hangaági 2019.png

A bejegyzés trackback címe:

https://madeoflove.blog.hu/api/trackback/id/tr5315377740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása