Kapcsolódj ki alkotással

Lelke van - élményműhely

Lelke van - élményműhely

#csakazértis

2018. február 01. - szegedhangaági

Nagyon más, és mégis #lelkevan <3

Elkezdődött ez az év, és bár még nincsen nagy látszatja, egy csomó háttérmunkába, tervezésbe fogtam bele.Az elmúlt öt évben lépésről lépésre lett egyre több, egyre másabb #lelkevan ékszer, kiegészítő, könyvjelző. Szépen alakult, de már akkor is kérdeztétek, van-e valami, ami nem fém, ami nagyon én, de mégsem ékszer. 

Rengeteget gondolkoztam, és igazából itt hevert az orrom előtt, szinte kibökte a szememet, hogy mit lehetne készítenem. 

Amit tudtam, hogy imádok hazahozni mindenhonnan, ahol a világban járunk, "újraszatyrot". Velencéből cseresznyéset, Londonból nagy, narancssárga-piros elefántosat, Barcelonából az apró, tengeri állatkás vár mindig itthon, hogy vigyem őket bevásárolni. 

Azt is tudtam,hogy szeretek újra felhasználni, hiszen eddig is régi papíroknak adtam új lehetőséget, otthont, lelket. 

Az elmúlt évem nagyon tanulságos volt, és újra előjött belőlem a kamasz énem egy változata. Annak idején a csakazértse és a csakazértis üzemmódokat váltogatva próbáltam a szárnyaimat. 

Illetve ami még jött, hogy nagyon szeretek festeni. Pár éve állatfigurákat, meg minden féléket festettem hatalmas táblákra. Nem mondom, hogy szuperutánozhatatlanul, de ez szenvedély. 

 

Gyorsan ötvöztem mindezeket. És létrejött egy olyan új dolog, ami nem a spanyolviasz, de én. És lesz más is még, de most ez az első, szinte ujjgyakorlat, félve is mutatom, de lehet a kezeket a magasba tenni, ki szeretne ilyet (vagy vászon tornazsákot). Vagy lehet írni, hogy milyen üzenetet szeretnél rá. És én tutira meg fogom csinálni neked! ;)

#mesékbirodalma továbbra is. Csakazértis felállok, csakazértis megcsinálom, bebizonyítom magamnak, a világnak, megmutatom, lehet így is, csakazértis. 

 

Fogadd szeretettel a #csakazértis, 100% vászon táskákat, meg tornazsákokat. (Mind mosható 40 fokon.)

(A csoda, a mozdulat benned kezdődik.)

 

img_20180201_120030.png

A bejegyzés trackback címe:

https://madeoflove.blog.hu/api/trackback/id/tr7713623522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása