Kapcsolódj ki alkotással

Lelke van - élményműhely

Lelke van - élményműhely

Felfedi magát a papír

2018. április 18. - szegedhangaági

Gyuri és Júlia levelezéséről már írtam párszor, most azonban sikerült egy olyan papírt találnom, amiben kiderül Gyuri teljes neve. Annyira kíváncsi vagyok, hogy van-e rokona az olvasók között! 

És akkor a mi Rómeónk neve: 

 

 

 

Kis-Elek Györgyként írt alá egy ugyan olyan kézírású papírt egy ifjú 1941-ben.

Próbáltam rákeresni itt-ott, de nem találtam. 

Van, aki tud nekem segíteni? (Akár rokonok, akár bárki, aki ismerte.)

img_20180328_095716.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://madeoflove.blog.hu/api/trackback/id/tr6713845820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása