Kapcsolódj ki alkotással

Lelke van - élményműhely

Lelke van - élményműhely

Benne vagy?

2019. április 08. - szegedhangaági

Az elmúlt hónapok alatt csend volt bennem, és viharok körülöttem. A sors olyan próbák elé állított, amit utoljára 7-8 éve tapasztaltam. Akkor sem volt könnyű, de kérdem én, melyik útkeresés, mely szülés az? Úgy érzem, hogy lassan itt az idő újra megszólalni  újra ébred a #lelkevan. Viszont teljesen új alapokra helyeztem az eddigi koncepciómat. 
A lelkevan eddig arról szólt, hogy megmutattam a régi papírok lelkét, az én lelkemen, az én szűrőmön keresztül. Most viszont inkább az izgat szakmailag is, hogy a TE lelked mit rejt. És ha minden igaz, hamarosan megmutathatod  aktív részese lehetsz az alkotói folyamatnak 
#bennevagy? <3
#hamarosankiderül

untitled_design_3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://madeoflove.blog.hu/api/trackback/id/tr8214748157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása