Kapcsolódj ki alkotással

Lelke van - élményműhely

Lelke van - élményműhely

Made of love - a kezdetről /about the origin

2017. szeptember 18. - szegedhangaági

Drága szegediek, nem szegediek, fiatalok és régóta fiatalok! Nagyon szépen köszönöm nektek ezt a fantasztikus 5 napot, hihetetlen, hogy mennyien jöttetek oda hozzám a Bortér alatt beszélgetni, vásárolni. Sok megerősítést kaptam arról,hogy az elmúlt hónapok munkája nem volt hiábavaló, szépek lettek az új látványelemek, dekorációk :) 

Most viszont annyian vagytok újak, hogy szeretném újra elmondani, miért is made OF love a nevem (igen, a Bortéren is jelezte egy hölgy, aki bizonyára angol tanár, hogy nyelvtanilag nem helyes a szókapcsolat). :D

Amikor elkezdtem üveglencsés ékszereket készíteni, az édesapámtól örökölt, kb. 120-130 éves könyvet használtam, ami darabjaira volt szétesve, és emlékeztem rá, hogy kiskamaszként még olvastam a pamfletet, sőt, nagyon kalandos  volt, tetszett, de a címe nem maradt meg bennem. Betűs, üzenetes ékszerek születtek belőle, és bár mindig elmondom, hogy miből készülnek a Lelke van termékek, egyetlen egy összetevőt emelek ki elsőnek: szeretetBŐL vannak. A szeretet számomra olyan,mint egy ragasztó, egy anyag, ami mindegyikbe bekerül. Igen, igazából a made WITH love lett volna helyes nyelvtanilag már az elején is, viszont úgy pont azt nem tudtam volna kifejezni, amit fentebb írtam. Így lettem Made OF love angolul, nyelvtanilag helytelen, de minden külföldi, akivel találkozom, érti, mit szeretnék ezzel mondani. Nem azt állítom, hogy az angolok Kazinczy-ja vagyok, de ki tudja: 700 éve még a fény is egy megfoghatatlan jelenség van, ma meg már mérjük - a szeretetnek is lehet, hogy pár évtizeden belül saját mértékegysége lesz :)

Szeretettel látlak benneteket az év további részében a Gozsdu udvarban péntek-szombat-vasárnapokon :)

 

lelke_van_made_of_love.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://madeoflove.blog.hu/api/trackback/id/tr7412872674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása